عشق در صحرا

گلی بود به رنگ خون در صحرا .. هنوز هست ولی کسی برای چیدن و بوییدنش نیست:)

عشق در صحرا

گلی بود به رنگ خون در صحرا .. هنوز هست ولی کسی برای چیدن و بوییدنش نیست:)

خدا نگه دار

جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۶ ب.ظ

ببین جه کردی تو با دلِ من♥️😍

عشق تو آخر شد قاتلِ من🗡⚰

تو می روی🚶‍♀️ و من می مانم🙋‍♀️

به گریه می رسم 😥😭 می دانم🧠

نفرین نمی کنم🎃🎭

من عاشقم ❤ نمی توانم 😶

خدا نگه دار😓👋🏻 تمام لحظه های عاشقانه من⏳⏰❤

خدا به همرات👋🏻😥 دلیل گریه های کودکانه من😭👼🏻

سفر سلامت ☺️به دل بماند امید دیدار❤😩

خدا نگه دار .... خدا نگه دار .... خدا نگه دار .... خدا نگه دار👋🏻🖤

🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶

 

آتش زدی تو🔥 بال و پرم را🦋

جمع کن از این شهر🚙🚘

خاکسترم را💨💥

ولی میان خاطراتم🧠👑

مرا نگه دار😓📕

سفر به خیر مسافر من🚘🌺

خدا نگه دار🖤❤👋🏻😢

_____________________________________

خدا نگه دار👋🏻🖤 تمام لحظه های عاشقانه من❤😍

خدا به همرات😓👋🏻 دلیل گریه های کودکانه من👼🏻😭

سفر سلامت🚘 به دل بماند امید دیدار❤😩

خدا نگه دار.... خدا نگه دار... خدا نگه دار.... خدا نگه دار👋🏻🖤

خدا نگه دار....

🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶

 

 

🌈ایهام🌈

👑 خدا نگه دار👑

 

 

هر خداحافظی به معنای رفتن نیست و هر خداحافظی ای به معنای دیدار مجدد نیست...

راستش را بخواهی می خوام بک کلمه تقدیم ات کنم 

"خدا نگه دار..." 

خدا نگه دار ای دوست من!... ای همسفر من که ا هم بودیم و نبودیم!... 

"خدا نگه دار"

 

پی نوشت: به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقیست🖤👋🏻

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی