عشق در صحرا

گلی بود به رنگ خون در صحرا .. هنوز هست ولی کسی برای چیدن و بوییدنش نیست:)

عشق در صحرا

گلی بود به رنگ خون در صحرا .. هنوز هست ولی کسی برای چیدن و بوییدنش نیست:)

یک سالگی اکیپ مون

جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۳۰ ق.ظ

خب خب ...

 

امروز اولین سال پایداری اکیپ مون بعد از کلی خنده و شادی و اشک و غم و گریه و دوستی و دوری و خلاصه ار چیزی فکر کنی بود...‌   😅😅🤣🤩😍

 

 

و اینجاش جالبه که سوپرایز امروز از من بود و هیچ کسی نمی دونست😅🤣

 

البته هی بهشون پیام میدادم و می گفتم یه سوپرایز دارم برات و خب اون ها هم کلا هیچ عکس العملی نشون نمی دادن😅😂

 

ولی با اینکه همه دوستان دعوت من رو پذیرفتند و شرکت کردند جز دو نفر که بنا به دلایلی مشکلاتی داشتند نتوانستند، خیلی خوش حال شدم که اومدن و از جشن لذت بردن😅🌈🌈

 

کاش شما هم از این دوست ها داشته باشین هم حواسش به حواستون و هوای دل هاتون باشه ❤💞💕❣ و هم اینجوری سوپرایز تون کنن😁😎

 

روز هاتون رنگین کمانی🌈

 

شب هاتون مهتابی💫👑

 

جشن راس ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه/ امروز ۱۷ مرداد ماه🌺/ سال ۱۳۹۹ ❤

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی